вівторок, 24 березня 2015 р.

Модуль 6. Рефлексія.

Цей модуль дав мені змогу більш реально побачити те, як діти можуть використовувати Інтернет ресурси у роботі над проектом. Окрім цього сьогодні я працювала в групі зі своїми колегами, співпрацювати з ними було дуже приємно. Але під час виконання завдань я зтикнулася з такими труднощами як створення таблиці у вікі-статті. Саме цікаве, що декілька років тому я користувалася подібною розміткою для сотврення таблиць в інтернеті, і вивчала вікі розмітку. Але сьогодні я отримала для себе цінний урок, який говорить про те, що не дивлячись на ті обставини, що ти вивчив колись щось - необхідно постійно над цим працювати, щоб не забути.

 Я отримала велике задоволення, коли створювала опитувальник, для мене це було цікаво і пізнавально, я навіть не знала, що в сервісі гугл диск є можливість створювати подібні опитувальники.

Немає коментарів:

Дописати коментар