понеділок, 23 березня 2015 р.

Модуль 1. Рефлексія

Модуль перший дав змогу мені отримати уявлення про власні цілі на цьому тренінгу.

1. Під час навчання першому модулю я отримала цінні знанн, які знадобляться мені у подальшій праці і роботі, яку можна реализовувати після цього.

2. Мене цікавить метод проектів, його застосування у практичній діяльності. і я впевнена, що саме на тренінгу я отримаю знання необхідні для успішної підготовки та реалізаціі проектування у своїй педагогічній діяльності.

3. тренінг для мене, насамперед можливість пізнання чогось нового в сфері інформатики, та застосування цих знань у своїх педагогічній діяльності.

4. Соціальні сервіси інтернету допоможуть мені у досягненні моїх цілей, та у подальшій педагогічній діяльності.

5. Я виокремила для себе, що "Навчання для майбутнього" сприяє самостійному навчанню та підвищенню мого професійного розвитку.

Немає коментарів:

Дописати коментар